به گزارش خبرنگاران گروه صنعت و تجارت خبرگزاری گزارش خبر، در این دیدار آیتالله حسین مظفری با قدردانی از خدمات پست استان، بر جایگاه ویژه این شرکت در ایجاد اعتماد عمومی تأکید کرد و گفت: پست به واسطه مأموریت ذاتی خود، یکی از دستگاههای امین و مورد اعتماد مردم است و کوچکترین قصور در این زمینه میتواند این سرمایه ارزشمند اجتماعی را تضعیف کند.
وی با اشاره به تحولات عرصه فناوری و رشد خدمات الکترونیکی، افزود: برخلاف تصور برخی، توسعه فناوری نهتنها جایگاه پست را کمرنگ نکرده، بلکه با به روز شدن پست متناسب با نیاز مردم، اهمیت آن را دوچندان شده است.
در ادامه، هدایت فیلی سرپرست پست استان قزوین گزارشی از وضعیت موجود و برنامههای در دست اقدام ارائه کرد و گفت: شبکه پست امروز با اتکا به فناوریهای نوین و گسترش خدمات الکترونیکی به ویژه توسعه خدمات بازار الکترونیک ebazar ، نقشی محوری در پشتیبانی از تبادلات کالایی، اسنادی و تجاری ایفا میکند. هدف اصلی ما ارتقای کیفیت خدمات و تقویت اصل امانتداری است به منظور تحکیم اعتماد عمومی است.
وی همچنین به برنامههای پست استان در حوزه توسعه زیرساختها، پیشرفت پروژه ملی جینف، گسترش خدماترسانی در مناطق شهری و روستایی و افزایش سطح رضایتمندی مردم اشاره کرد.
این دیدار با گفتوگو با طرح چالشها و فرصتهای پیش روی پست استان و تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ خدمت صادقانه، کارآمد و مردممدار به پایان رسید.